Thumbnail pagina

Succesvolle Start to Golf dag in 34 clubs! UPDATE met sfeerbeelden

De 7e Start to Golf dag zit erop! Dank aan de 34 clubs en al hun lesgevers en vrijwilligers! Met meer dan 3.000 voorinschrijvingen waren de verwachtingen hoog gespannen. Er zijn immers altijd een pak mensen die last-minute beslissen wat ze op hun vrije dag zullen doen. Ondanks het mindere weer (het was 20?C (!) minder warm dan vorig jaar), zijn er na eerste berekeningen toch meer dan 3.800 enthousiastelingen die afgelopen zondag hun eerste balletje sloegen. Dat is iets minder dan de recordeditie van 2011 maar evenveel als 2010 wat de succesformule van Start to Golf bevestigt.

Voor sfeerbeelden klik hier: https://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150957547453438.528711.42848733437&type=3


34 clubs gaven naast gratis golfinitiaties ook een woordje uitleg over 'hoe start je met golf'. 


Start to Golf dag genoot heel wat aandacht in de media: sporza, vtm nieuws, radio 1, Qmusic, Radio 2, ringtv, tvoost, atv, mnm,...

 

http://www.tvoost.be/nl/2012/04/13/start-to-golf/

 

http://www.atv.be/item/weekendagenda-13-april-2012

 

http://nieuws.vtm.be/binnenland/201204153062-golfen-niet-meer-elitair

 

 Vanaf 4:11

http://www.ringtv.be/videos/sport-16-april

vanaf 2.36

http://internetradio.vrt.be/radiospeler/v2_prod/wmp.html?qsbrand=11&qsODfile=%2Ffiles%2Fredactie%2Fherbeluister%2F11_11vand.xml

 

 

vanaf 1:35

http://internetradio.vrt.be/radiospeler/v2_prod/wmp.html?qsbrand=22&qsODfile=%2Finternetradio_master%2Fproductiesysteem2%2Fprogramma_od%2F22_21wewk.xml

 


Natuurlijk ook Dank aan onze mediapartners Roularta met Trends, sport magazine 

Kanaal Z en, Concentra met Metro, Nostalgie, gva en hbvl alsook dank aan, golf.be, Oxypass/Seniorennet en Sporting Golf. 

Ook Telenet, Ethias en Facilicom gaven als hoofdpartners van de VVG hun volle steun.


Waar kwam je ons allemaal tegenkomen?

  • Radiospot op Nostalgie gedurende 2 weken. Beluister hem alvast hier: http://www.youtube.com/watch?v=SkImsqyogKU&feature=share
  • Advertenties in Metro, Trends, Sport Magazine, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg
  • Online zijn we te vinden op Seniorennet.be en Oxypass.be, alsook op golf.be, trends.be, kanaalZ.be, Gentlemen.be, monyetalk.be en alle activiteitenkalenders zoals Uitinvlaanderen.be, wattedoen.be, de Belga press agenda, enz.
  • Op sociale media kan je ons aantreffen op Facebook en Twitter.
  • Het eigen VVG magazine, dat deze week bij elke golfer thuis zal toekomen, zet www.bringagolfer.be in de kijker.  D? actie waarbij de golfer een niet-golfende vriend kan uitnodigen en er zelf een leuk prijsje mee kan winnen.
  • Onze hoofdpartners Telenet, Ethias en Facilicom geven bekendheid aan Start to Golf via hun bedrijfsmagazines. Bovendien laat een andere partner, PeakPerformance, de advertentie uitsturen naar elk filiaal in Vlaanderen.

Daarnaast is er een wedstrijd lopende op www.sporza.be en zijn we er zeker van dat elke deelnemende club met haar eigen lokale acties de campagne zal versterken om zo opnieuw meer dan 4000 'golfontdekkers' op de been te krijgen.